Inlägget som jag tänkte lägga in igår som aldrig gick!

Ja, vad ska man skriva riktigt? Jo, glömde ju skriva vad jag köpte när jag åkte till stan idag, eller ja Birsta city som de kallas. Köpte först en ögonbrynspnna för de behövdes sen blev de lite mer ansiktsprodukter, heheh! bland annat Garnier nån Refreshing Gel wash sen Ansiktsvatten efter de, hur skönt som helst =) sen när jag redan var igång så blev de två ansiktsmasker. ♥ Passade även på att köpa min första Julklapp till André min bror. Med andra ord så börja shoppandet för mig nu, och de är så kul för jag älskar ju verkligen att shoppa. Annars ikväll har jag bara varit hemma, duschat, ätit och även hjälp mamma att små städa lite. Avslutade i allafall med att slå på en "Johan Falk film" dock sög den riktigt hårt. Men men, har sett alla nu och hoppas de kommer ut fler snart.. Nä nu blir de att göra något annat. Tjiing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0