Det går bara uppåt! =)

Hejsan hejsan! Har haft lite fullt upp nu i några dagar, så ni som undrade fick svaret nu.
Som sagt allt går uppåt, är så happy! Fick först veta idag att jag sak ha min APU på Body shop. Yääy!
Sen fick jag även veta att dom söker en som kan jobb extra. Och eftersom jag snart är 18 så finns de en stor chans att jag kommer få de.
Och för ni som undra varför dom inte tar emot extra jobbare för dom som är under 18 år är bland annat för kassan, sen har de även med att göra om man ska jobba själv nån dag eller så.
Men skit samma, till den andra nyhet! Fick ett samtal av min mammi idag om att jag ska på visning på en lägenhet, dock i Skellefteåhamn. Har hört något dåligt ryckte därifrån, men vadå? man kan inte hänga upp sig på allt man hör..
Var tänkt jag skulle dit nästa fredag, men tror tyvärr jag måste ändra det, men vi ser.
Nä nu ska jag ta en dusch och sen bara lägga mig i min säng och plugga lite inför provet vi ska ha på fredag!
SHIT, har inte läst nånting än nästan!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0