Johanna =)

Helluu!
sitter just nu i hemma hos Johan & Johanna, fast idag umgås jag med Johanna! =)
Fast just nu hör jag att hon håller på att tvätta bort sitt smink, och jag sitter här.
Annars idag/kväll var vi på stan en stund först efter skolan, köpte lite godis och gick runt innan vi for hem hit..
Här hemma har vi gjort lite av varje b.la lekt lite med vovven, spelat GH självklart! och följt med Gunnar på en tur.
Jo imorgon har vi studiedag och de betyder att vi är lediga, så sköönt!
Var tänkt vi skulle fara till Övik och se när Emma skulle tävla, men blev tydligen inte så.
Men vi kommer nog på något att unna oss med imorgon, om inget annat färga mitt hår, börja bli time för de..

Nä nu ska jag vara social, skriver mer imorgon.
Puss!


Passade på att sno en bild när jag redan skriver,.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0