091110

Hejsan!
Inatt har jag inte sovit många timmar! är ganska trött mot jag bruka vara, men sånt händer väl också ibland?.
Annars idag har de varit skola, vi har jobbat med att skapa en produkt och sälja osv.
De var väl inte de roligaste jag gjort, men de funkade.
Annars efter skolan jag jag på stan en stund med Johanna och Jossan, var trevligt. :)
Nu ska jag snart duscha osv innan sötJohan kommer.
Blir att ta de lugnt, kanske slå på en film eller något..

Men jag lääängtar verkligen tills imorgon!! ska åka och kolla på lägenheten då!
Är så nyfiken, visst har sett bilder men annorlunda när man får se den i verkligheten.

Nu blir de att ta en dusch innan Johan kommer. ♥


Den här bjuder jag på.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0