Välkommen till min nya blogg!

Jaha då har man 2 bloggar nu! Vet egentligen inte varför jag skaffade mig en till men tyckte faktiskt att den här sortens blogg verka ganska rolig + att man verka kunna göra en del, så där gav jag mig själv svaret varför jag skaffade mig en till..
De som jag mest kommer att skriva om här är väl mycket om vad som händer i min lilla vardag tex vänner, familj, nöje, kärlek och även en hel del annat skoj!
Har då en stor sak att berätta! Fick nämligen mitt prev från Baggium idag. Och vad är Baggium för något? jo det är en praktisk gymnasium skola som finns i Skellefteå. Hade iaf sökt handels dit.. Håller då tummarna på att jag tar mig in fast det saknas G i engelska för mig..
De var väl de..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0