Malmö!

God morgon!
 Just nu är jag jävligt trött, men antaratt att de beror på att jag kom i säng ganska sent i natt.. Packade halva natten igår, men som tur är de inte så mycket kvar nu. Och klockan 2 idag blir de att åka söderut.
Är då på väldigt gott humör annars med, lyckades nämligen sälja iväg min Sony Ericsson W595 :D
Och så fort pengarna kommer blir de att springa till första bästa mobilstället och köpa sig en Sony Ericsson T700 pink!
Längtar som bara den.
Men ser även fram emot den tredje då pengarna kommer in från när jag sommarjobbat.
Och självklart är de inte helt fel att man är nere i malmö just då så man kan spendera lite nöje + SHOPPING!
Säger bara NAJS!

Sätter in en bild på mobilen, sen blir de att fixa klart resten å så nu! Tjiing.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0