Lyckad kväll igår,,

Hejsan hoppsan!
Idag känner jag mig inte så peppad på något eller så jätte kry, lite förkyld tror de har sina spår från igår..
På tal om igår så var de jätte trevligt, var dock inte så mycket folk hemma hos mig, men de tycker jag bara är skönt nu efter.. Vi var max 13 allt som allt.. 

Men de blev inte bara att sitta hemma, vi drog iväg till sledslayers festade vidare..
Var dock lite synd att Johan och Fredrikoo drog iväg till Olearys, men vi andra klarade oss ändå..
Allt var bra tills vi skulle röra oss därifrån till mot Max då spårade jag och sötaJohanna oss lite, men de var bara kul..
Dock bevisar de lite varför jag är förkyld, var ju sååååå smarta och skulle rulla ner för en backe! Tur man lär sig av sina misstag.. =)

Nä nu ska jag packa drar mig mot Timrå imorgon, men slinger in nån enstaka bild från igår..
Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0