Julafton börja nå sitt slut,,

Godkväll. dagen och kvällen har varit hur mysig som helst..
De började med att min morfar kom runt kl 2 tiden, sen vid 3 då är de ju en tradition att kolla på Kalle anka så de gjorde vi.
Annars har vi bara umgåtts och ätit god mat och öppnat Julklappar..

Tänker lägga up lite bilder, skriver någon rad efter dom.. :)


Jag färdig för julen..


Kissen kollar ut genom fönstret när morfar kom..


Mamma fixar mat.. ♥



Dixie försöker ta Alice svans..


Dixie håller oss sällskap medans vi äter..

(Något som hon aldrig får för Johan då)


Haha. någon som börja bli lite trött..


Någon som tar en sömn medans vi andra öppnar julklappar..


Morfar fick den första.. :)


Jag fick den andra.. :)


Mamma fick de här av mig, eftersom hon är mitt hjärta.. ♥


Sen fick vi en trisslott var..


Mamma hjälpte morfar lite med sin..


Blev ingen vinst för nån av oss, men de gjorde inget.
Morfar var glad över sin klocka han fått av mig ändå.. :)


Ja, hejhej! :)


Katten är människans bästa vän.. ♥


Har en ganska söt morfar, fast han försöker se bestämd ut..



En av mina julklappar, fruktfat eller godisfat..


En annan julklapp som blir att använda på nyår.. ;)


De var de, orka inte lägga upp alla julklappar jag fick men fick en del, och är jätte nöjd.
Nu ska jag umgås med mamma, puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0