Imorgon blir de flytt för lilla mig, =)

Helluu.
Har inte skrivit på några dagar men de beroro på att de är så jä*vla mycket just nu!
Har varit i lägenheten dom sista 2 dagarna och hållt på för att hinna bli klar.
Var där iaf idag med Johan han hjälpte mig fixa med mina möbler, tack älskling =)

Imorgon blir de iallafall flytt för mig MEN får även lillkissen imorgon.
Annars finns de inte så mycket mer att säga, kollar på klockan just nu den är "bara" 00:45 shit, måste sooova snart men de måste Johan också..
Jo kanske inte kommer ha internet på ett par dagar men beror på att man måste skriva på papper osv..

Jaja ni ser när jag skriver nästa gång.
Ska även ta bilder nä allt är klart också..
Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0