Waynes!

Tjennis!
Idag har de väl inte hänt så mycket på skolan heller. Men vi ska väl få en mjukstart som sagt. De vi fick var mest papper om lite info osv. Men fick även skriva saker om oss själva så de var kul.. Men de som var bäst var att vi skulle skriva vart vi ville ha praktik. Och dom som var intresserade skulle få en chans att söka praktik i London! De är då inte varje dag man får ett sånt chans. Och dessutom så är resan gratis dit.  Fast jag är som lite osäker ännu. Fast Fanny och Johanna verka inte vilja annat än att åka dit, men får se hur jag ska göra, har inte bestämt mig riktigt än.
Vi fick då sluta lite tidigare idag också. Så efter skolan gick jag , Johanna , Sara & Fanny till waynes för att fika och bara prata en stund. De var ganska skönt och gott! Haha. Jo fyndade faktiskt en super skön t-shit idag på Cubus. Från att kosta 149:- till 70:- så gör man nog inget annat än att ta den och ser glad ut så de gjorde jag.
Nu sitter jag i allafall ute i buchen och har ny ätit. Jo kom på en till sak, var inne på Carlings idag och då sa antingen Johanna eller Fanny att dom sökte efter nån som kan jobba extra! så gick och snackade med en kille som jobbade där. Han sa då att de är Cv dom vill ha, så fundera på att få de gjort så jag kan gå dit imorgon.
De sista jag vill tillägga är att jag längtar tills nästa vecka. Då blir de lite shopping för mig och Johanna, nämligen ett par lack leggjeans! =)

Lägger upp en bild på såna!
                                





















Oh blev kär i dom här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0