Söndag

Godmorgon. Vaknade för en stund sen, hmm lite ovanligt för att vara mig men varför kan de inte vara jag nån gång som kliver upp tidigt? haha precis..
Lite kort om gårdagen.
var iväg med mamma och hennes granne på loppis en sväng igår, men de var då inget för mig.
Men efter vi varit där blev de Ikea! Så de blev som roligare.
Mamma skulle kolla på soffbord och lite annat smått och gott.
Vi hittade ett jätte fint soffbord, men hur vi skulle få hem de var en annan femma, så hon kom fram till att hon skulle vänta med de.. Hon köpte i allafall lite ljus, någon spot-lampa, goda doftljus i olika dofter och lite godis. Men självklart fick jag också lite ljus, så lite av de ska jag ta med mig till Johan nästa gång vi ses och ska se på film. =)
Vi avslutade ikea med korv och en mjukglass, så gott. Sen började vi röra oss hemåt.
Vi kom hem och mamma gjorde världens godaste mat fast de hade jag tänk lägga upp på bild.

Rostbiff med bearnaisesås och stekt potatis och sallad.

Jordgubbar med vaniljvisp och socker.


Det var de, nu ska jag äta frukost sen umgås med mamma och även hinna duscha innan min buss går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0