Sjuk dag med Johan

Helluu..
Har som sagt inte varit så kry under veckan, de började under måndags kväll osv men har pågått nu under veckan. De började från lite huvudvärk till förkyllning och feber! Inte nice. Men har då kämpat varje morgon och åkt till skolan ändå.
Jo Johan och Johanna fyllde 18 igår! så säger grattis i efterskott till dom. Var hemma hos dom igår och åt tårta och massa annat gott, mumms. Känner mig bara en smula dum som smittat Johan så han fick vara sjuk på sin födelsedag.  Men de är sånt som hände.
Vi hade som sagt en sjuk dag idag tillsammans. Kändes självklart jobbigt att vara sjuk men var även mysigt att få vara sjuk tillsammans med han, haha.. Johan var då jätte gullig idag han fixade varm choklad till oss med "även" vaniljvisp i. Var då riktigt gott..
Sitter nu och fundera på hur jag ska palla att tvätta och packa tills imorgon innan jag ska till mamma. Men de blir nog att jag gör så efter jag fått i mig lite goda pannkakor..
Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0