Lugnaste dagen på länge!

Hejsan hoppsan. Vet inte vart jag ska börja eller sluta. Men som sagt denna dagen har varit en av dom lugnaste på väldigt länge, fast ganska skönt. Tror de behövdes med andra ord.
Och om exakt en vecka är skolan i full gång igen! Men blir nog bra på ett eller annat sätt, även fast jag tycker sommaren gott lite för fort.
Tillbaks till idag, var med mormor en sväng idag för att panta lite flaskor, men blev då även en god vaniljyoghurt synd bara att den smakade lite för mycket socker. Men men, vi gjorde även ett besök på apoteket sen var de hem igen efter de..
Tog de som sagt ganska lugnt, väntade på att Emelie skulle vakna osv. Men när hon gjort de skulle hon göra ett snabb besök på Ikea, så de blev med andra ord att vänta på henne lite längre än väntat. Men som sagt bättre sent än aldrig. 
Men när hon kom hem tog vi en sväng med Emelies hund och min lilla Alice. Var skönt + att solen tittade fram och värmde lite.
Mm, under kvällen har jag och Emelie pratat och grejat på och även hunnit med å göra en ansiktsmask så de har varit som kul och mysigt nu ikäll.. Haha de enda som såg roligt ut var väl att masken som skulle sitta på Emelie såg lite mer knäpp ut än min, men sak samma. Jo just ja, pratade även med Johanna som jag inte snackat med på typ tusen år, så de var kul!
Världens bästa Alice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0